آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

در خانه ی بابایی حان.

1392/2/4 14:34
نویسنده : م.س و دوستان
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه 287

ما یک چند روزی ست که آمدیم منزل مامانی شماره دو1. اینجا حقیقتا به ما خیلی خوش می گذرد. 

دارم فکر میکنم پسر من اگر تا چند سال اولیه ی عمرش انــــــــــــــقدر محبت ببیند از عمه ها و مامانی و بابایی و اقوام و حتــــــی پسر عمه جان(البته به سبک خودشنیشخند) هم از لحاظ ارتباطی قوی می شود هم از لحاظ اعتقادی.
خب بسیاری از مسائل فکری در آینده ناشی از دیدن و ندیدن محبت و نیز جنس محبتی ست که نثار انسان می شود.

از این بابت خدا را شاکرم و دشواری های دور از خانه بودنش را به جان خریدارم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1. مامانی 2، یعنی مادر جانِ بابا جانِ آقا محمدسجاد جان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آسمان
20 بهمن 91 10:07
خدا رو شکر که بهش خوش میگذره ...
و خدا رو شکر که محبت میبینه ازشون ...
مگر غیر از این باید باشه؟


آره خب... می تونه باشه.
اینهمه خانواده ها که هستن.
خدا رو شکـــــــــــــــــــــر. هر چی که هست شکر.
آسمان
21 بهمن 91 0:06
فکرکنم نی نی ما جزو همون دسته دومیهاباشه؛خوشبحال محمدسجاد‏!‏
فاطمه (مامان محمدسجاد)
21 بهمن 91 8:59
چه خوب . ما که کلی دلمون تنگ شده برای مامانی شماره 1 و شماره 2. ولی اونقدر فاصله ها زیاده که..
مامان محمد امین
22 بهمن 91 19:32
واقعا این محبت ها خیلی تاثیر داره خدا همه مامانی ها و بابایی های شماره 1.2 و حفظ کنه و بهشون طول عمر بده انشالله