آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

آموزش استفاده از زمان در نیمه دوم 7 سال اول

1394/9/27 12:41
نویسنده : م.س و دوستان
671 بازدید
اشتراک گذاری

تبدیل کردن قسمتی از ماشین برای کتابخانه و خانه اسباب بازی بچه ها.

اگر یک بسته مداد شمعی و کتاب نقاشی، کتاب های تصویری، کارت های پازلی و جورچین های نسبتا بزرگ، ماشین های آتش نشانی و ... در ماشین گذاشته شود بچه ها  بسیاری از کارهایشان را بازی هایشان را و مطالعاتشان را در طول مسیر انجام می دهند.

حتی اگر وسایل خراب شود و کتاب ها پاره ، آموزش این قاعده مهم تاثیر بسیار زیادی در برنامه ریزی داشتن های آینده و جدی بودن بچه ها و استفاده از هر فرصتی حتی فرصت های به ظاهر غیر قابل استفاده دارد، پس یک سری وسایل را بگذارید که در مسیر این مجاهدت فرزندتان به شهادت برسند.

مربا نمونه ی عملی این قاعده است. جدای از جنگ و بازی های با عسل و جیغ های سرسام آورشان، گاهی هم می شود که چراغ ماشین را روشن می کند و دو صفحه  ای رنگ آمیزی همانا و به ما نشان دادن همانا.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شریعتمداری
3 دی 94 18:03
جزو بنیادی ترین نکات کاربردی بود! به قول استاد
مامان زینب
28 دی 94 11:20
سلام خوبید زینب من هم 3 سال و 7 ماهشه راستی شما نمیخواید آموزش رفتن مستقل به دستشویی رو شروع کنید میشه در این مورد راهنمایی کنید من یکم وسواس هم دارم این موضوع برام شده دغدغه از طرفی هم موندم وقتی از نظر شرعی نمیشه به قول بچه اعتماد کرد پس چکار باید بکنم
آرزو مامان آوینا
4 اسفند 94 9:39
تولد محمد سجاد گل مبارک