آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

تمنای گوسفند

1394/8/6 7:25
نویسنده : م.س و دوستان
780 بازدید
اشتراک گذاری

سوار ماشین هستیم

از کنار وانتی که پشتش 2 تا گوسفند ایستادند رد می شیم.

مربا و عسل ذوق می کنند و شروع می کنند به تراوشات هیجانی!

یکهو محمدسجاد میگه:

ایکاش من گوسفند بودم که میرفتم پشت وانت می ایستادم.

من و آقای پدر: خندونک

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کلا مقصد سازی و آرمان تراشی یکی از مهارت های مرباستبی حوصله

و یکی از وظایف والدین مهیا کردن زمینه ی ارتقاء حرکت بکمک آرمان سازی ست.

مثلا:

بلند شدن قد برای اینکه بتونم دکمه طبقه خونه خودمون رو بزنم

بزرگ شدن برای رفتن و خرید کردن

بزرگ شدن برای موتور خریدن

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 3 سال و 8 ماهه است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)