آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

يک نمونه راهکارِ​ داد نزدن...

1392/2/4 14:33
نویسنده : م.س و دوستان
352 بازدید
اشتراک گذاری

يک راه کار براي داد نزدن:

وقتي صداي مادر نازنين، اندکي بر سر فرزند فراز مي گردد، بهتر است که به آن ريتم و آهنگ دهد تا هم فريادش را زده باشد و تخليه روحي-رواني شده باشد

هم عصبانيت بر کودک نازک تر از گل منتقل نمي شود.

براي مثال:

وقتي عصباني هستيد و کلافه شده ايد از نق نق هاي ني ني و ديگر قادر به ادامه ي زندگي مسالمت آميز نيستيد:عصب

به جاي اينکه با فرياد بگيد اَه ساکت باش ديگه!اوووووهديگه نمي تونم!

بگيد: 

 

ساااااااااااااااااکــــــــــــــــــــــــــــــت بــــــــــــــــــــآآآآآآآآش ديــــــــــــــــــــــــــگه نمـــــــــــــــــــــي تـــــــــــــــــــــونــــــــــــــــــــــــــم

و اينجوري بر زندگي تان سوار شويدسواري

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اينکار بر تعدادي از مادران آزمايش شده و نتيجه بخش بوده است،مخصوصا از جهت آرامش خاطر مادر محترم.

اگر راهکار ديگه اي رو تجربه کرديد بگيد لطفا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد امین
26 آذر 91 0:49
شاید توی سن بچه های شما جواب بده اما توی سن پسر من اصلا سریع می فهمه که عصبانی شده میگه عصبانی نباش . من وقتی که کم میارم از دستش میگم یا علی کمی بلند اونم سریع میفهمه هرچی بگم که بلندتر از حد معمول گفته بشه سریع میفهه از روی عصبانیته . اما خوب چیکار کنیم که مجبوریم برای تحلیه خودیم این داد رو یه جوری خالی کنیم .
راستی نظرتون رومیشه در مورد بچه دوم بدونم این روزها همه از راست و چپ دارن به ما میگن برای دومی اقدام کنید اما..

ميام وبلاگ ميگم...
زهرا مامان صدرا
26 آذر 91 11:54
سارا جونم اتفاقا من همين كارو ميكنم وكلي صدرا كيف ميكنه و با اهنگ من ميرقصه و دست ميزنه و دوباره كار خودشو تكرار ميكنه ولي به قول تو خودش اينه كه خودمون و خالي ميكنيم هميننننننننننننننننننن