آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

اُنس..

1392/2/4 14:32
نویسنده : م.س و دوستان
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 257

يک سري شعر کودک را از همان روزهاي آغازين زندگي اش، صبح ها به عنوان صبحگاه، برايش پخش کردم.

الان 10 ماه مي گذرد.

هر زماني که آن شعرها را برايش پخش کنم؛ نيش هايش تا بناگوش باز مي شود.

ذوقي مي کند که حدّ ندارد.

آدم ها چه راحت اُنس مي گيرند با هر آنچه همراه شان باشد.

چه خوب است که فرزندانمان را با دين و آنچه که خوب است مأنوس کنيم.

البته ناگفته نماند که بچه ها با آنچه مادر-پدرشان مانوسند انس مي گيرند.

همه چيز يک تربيت و اصلاح از يک نقطه شروع مي شود: خودمان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مینا مامی لیانا
28 آذر 91 0:38
ای قربون اون نیشش ای قربون اون بنا گوشش اگر بدونه چه تو .... از این هم بازتر میشه نیش مبارکش
با حرفت هم موافقم . انس و پدر و مادر و مانوس .


پروانه مامان اميررضا
29 آذر 91 9:08
سلام خدا حفظش كنه.راستي اين شعر كه تو وبلاگش گذاشتي در مورد اماما ميشه دانلودش كرد.من ميخوامش ميشه لطفا بگي از كجا دانلود كردي و اگه چيزاي مشابه داري هم لطفا بگو.

سلام
سرچ کنيد توي گوگل بچه شيعه... همين برايتان مي ايد تا دانلود کنيد
خواونودواويوي
29 آذر 91 12:48
از زبان محمد سجاد ميگم دو روزه صفحم بروز نشده مگه خبريه


پي نوشت سلام 258 از براي شماست خواندواندوايي جوون
مامان محمد امین
30 آذر 91 0:45
بچه ها با آنچه مادر-پدرشان مانوسند انس مي گيرند .
واقعا درسته باید به فکر مانوس هایمان باشیم !

من هنوز تو کف ن... هستم
امروز وبلاگ یکی از دوستان مجازی ام رو باز کردم دیدم عکس نی نی تازه به دنیا اومدش رو کجا کف کردممممم . آخه چرا همه دارن نی نی .... دار میشن؟!