آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

بعد دوم:

1392/2/4 14:31
نویسنده : م.س و دوستان
579 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه 254

بچه داري يعني تمرين براي تقويت بسياري از صفاتي که خيلي سال بود بهش توجهي نشده بود.

مُدارا...

مهرباني...

لطف...

گذشت...

صبر...

تلاش زياد...

به فرد ديگري رسيدگي کرن...

و ...

من اگر به اين بعد بچه داري توجه نکنم، اصلا بهم نمي چسبه اينکاري که دارم مي کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پرواز
22 آذر 91 16:23
سلام عالی بود - موثر - کاربردی ممنون موفق باشید
منصوره مامان ماهان
23 آذر 91 0:40
سارا جون من هر وقت میام وبلاگت رو میخونم قدر خودم زندگیم و از همه بیشتر ماهان عزیزم رو بیشتر میدونم. دستت درد نکنه. خدا قوت. محمد سجاد رو ببوس.

نظر لطف شماست...
همین که سر می زنید ممنونیم من و پسر
مینا مامی لیانا
23 آذر 91 13:45
آره دقیقا تجربه ای نو و از یه جنس دیگه که تو دوسش داری و روز به روز باتجربه تر میشی تو این موارد .....
مامان نیکادل
25 آذر 91 0:06
خیلی زیبا گفتی ولی من فکر کنم بیشتر از دو تا بعد داریما!!! یعنی ما از این تلویزیونای سه بعدی هم کمتریم؟؟؟؟
پروانه مامان اميررضا
26 آذر 91 8:40
و بخاطر اينه كه بانوان بزرگواري چون بانو امين بارها سعي به بچه دار شدن داشتند.فكر ميكنم دوراني است براي مجاهده و تلاش براي نزديكتر شدن به خدا...و تقويت صفات عاليه انساني........