آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

پاییز در تابستان

1391/4/27 14:01
نویسنده : م.س و دوستان
397 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 155

عجب هوایی بود دیروز!

عین بهاری که با پاییز مخلوط شده باشه، اونجوری بود.

مامانم کلی ذوق کرد.

دیروز بهم قول داد که دیگه پاییز که شد، من رو راحت از خوبه بیاره بیرون.

قول داده که نشه مثل تابستون که دوتامون توی خونه حبس شدیم....نیشخند


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مینا مامی لیانا
27 تیر 91 22:39
پاییز خیلی قشنگه چون فصل تولد خاله میناست بعد پاییز هم که بله فصل خوب زمستون و تولد فرشته های اسفندی
مامان نسرین
28 تیر 91 23:15
آخی شما با اینکه هفته ای سه روز میری کلاس و کلی این ور اون ور بازم فکر میکنی تو خونه حبسی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من از ديار حبيب
29 تیر 91 14:36
سلام
من هميشه وبلاگ بچه‌ها رو دوست داشتم
ولي اينجا يه چيز ديگه است
لينك شديد

در پناه حق


در پناه حق