آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

دکتر 4 ماه و 20 روزگی من

1391/4/27 13:56
نویسنده : م.س و دوستان
508 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 154

با کلی استرس رفتیم چکاب ماهیانه!

انقدر که هر کی از در میومد توو، به مامانم می گفت: بچه ت رو چرا میاری بیرون!؟

گرمازده میشه!؟

وزن نمی گیره؟!!!

عصبی میشه و هزار تا چیز میز دیگه!!!!!

انقدر که وقتی دکتر وزن و قدش رو گفت، مامانم به دکتر گفت: نگران منه و از حال کلی ام پرسید.

دکتر هم وزن و قدم رو برد روی منحنی رشد و به مامانم گفت: خیلی عالی رشد کردم من.مژه

مامانم که خیلی خوش حال شده بود، به دکتر گفت:

اشکال نداره تقریبا سه روز در هفته من و با خودش میبره کلاس و این ور و اون ور؟

دکتر هم یک لبخندی زد و به مامانم اطمینان داد که اگر با خودته و نمی ذاریش جایی و تنها بری خیلی هم خوبه.

خدا را شکر که مامانم خیالش راحت شد.قلب

مامانی هم مسئولیتی هست واسه خودشا...عینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نیکادل
27 تیر 91 22:35
من فکر میکنم هر چی حساس تر باشیم بدتره! خوب کاری میکنی که با پسری ددر دودوور زیاد میری. خوش بگذره در ضمن از حالا مشغول یادگیری میشه محمد سجاد جون