آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

عنبر نساء...

1391/8/13 23:29
نویسنده : م.س و دوستان
3,198 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 223

با مامانم تعطيلات رو رفتيم اصفهون نصف جهون...

تبم خوب شده بود

اما دچار حساسيت دارويي شده بودم و تمام بدنم ريخته بود بيرون...

تازه اصفهان عروسي هم رفتيم با اون اوضاع!

طفلک مامانم همه ش نق هاي بيش از حدّ​من رو تحمل مي کرد و من و بيشتر مود نوازش قرار مي داد...

رفتيم خونه ي حاج خانوم، يکي از دوستاي مامانم...

حاج خانوم هر شب دو بار برام عنبر نساء دود مي داد و مي ذاشت بالاي سرم...

انقدر اين کار رو تکرار کرد تا من هم گوش دردم کامل خوب شد،​هم حساسيتم تمام شد.

من خيلي حاج خانومِ​اصفهاني رو دوست دارم...

خدا خودش و بچه هاش رو حفظشون بوکونِد.نیشخند


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

lمامان نسرین
14 آبان 91 1:25
به به همیشه به گردش آفرین سارای فعال با این بچه کوچیک اونم بدون کمک آقای پدر خوب میتونی سفر هم بری از نبود اقای پدر هم استفاده کردید مادر و پسر هی میرید سفر
منصوره مامان ماهان
14 آبان 91 1:32
سارا جونم الهی بمیرم محمد سجاد دستش سوخته بود . خدارو شکر که بهتر شده عزیزم. امیدورام همیشه شاد وسالم باشه و هیچ وقت درد و ناراحتی نیاد سراغش الهی آمین.
مینا مامی لیانا
15 آبان 91 0:45
عنبر نساء چه جالب . خدارو شکر. خدا این حاج خانوم رو حفظ کنه که آقا محمدسجاد خان مارو خوب کرد.
زهرا مامان صدرا
15 آبان 91 11:55
خداروشکر خاله که بهتری خدا حاج خانم و عنبر نسا رو براتون حفظ کنه
مامان نیکادل
16 آبان 91 16:22
خدارو شکر که خوب شدی پسر گل