آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

روزه ی کله مورچه ای...

1391/4/30 9:25
نویسنده : م.س و دوستان
498 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی157

قراره صبح ها با بابایی پاشیم سحری بخوریم، سه تایی.

بعد بابایی قبل از اینکه برن سر کار، به مامانم غذا تعارف کنن که روزه مامانم باز بشه.

بعد مامانم وقتی از خواب بیدار شدم، به من غذا تعارف کنن که روزه من هم باز بشه.

به به.تشویق

می خایم روزه بگیریم.

دیگه از کله گنجیشکی هم کله گنجیشکی تره.عینک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

امیررضا
30 تیر 91 12:14
خوشبحالته ها اقا محمد سجاد من از حج برگشتم بهم سر میزنی
مامان نیکادل
30 تیر 91 13:18
پیشاپیش روزه ی کله مورچه ایت قبول باشه آقا کوچولو
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
30 تیر 91 15:43
سلام من به وبلاگتون سر زدم خیلی جالبه.منم یه پسر دارم که نه ماهش ه.من تازه شروع کردم خوشحال میشم به وبلاگ ما سری بزنید.وایراد هامو نو بگی. ماه رمضان نی نی ومامانش مبارک امسال چه روزه ای بگیرید شما تاریخی
مامان علی
31 تیر 91 0:08
ولی من باید روزه بگیرم چون مامان خوبی نبودم
سلاله
1 مرداد 91 1:30
سلام قبول باشه منم امسال نمیتونم بگیرم چه کار جالبی سال دیگه نی نی منم اندازه محمد سجاده ان شاء الله.......