آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

مثل چهار تا مرد...

1391/4/22 21:36
نویسنده : م.س و دوستان
398 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 152

برای اولین بار با بابام دوتایی رفتیم بیرون.

خیلی خوش گذشت.

یک سفر مردونه.

مثل دو تا مرد، محکم همدیگر رو بغل کرده بودیم.

همه ش دست بابام رو نگه داشته بودم و ازش مواظبت می کردم.

بعدش هم که رفتیم پیش بابایی و شدیم مثل 3 تا مرد.

دیگه هیشکی حریفمون نمی شه.

هورااااا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تازه دیشب هم با دوست بابام یعنی عموم که دو تا نینی قولی داره به اسم زینب و حسین و مامانش هم با مامانیم دوسته هم کلی صحبت های مردونه داشتم

ینی شدیم 4 تا مرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان علی
24 تیر 91 15:23
سلام وای چقدر مرد چادراتون سر کنید ههههههههههه
مامان سارا
24 تیر 91 18:25
سلام.خدا حفظش کنه این مرد کوچیک رو.به وب ما هم سر بزنید خوشحال میشسیم
خوشبخت!
25 تیر 91 11:11
یعنی فکر کنم خیلی برام آشنا باشه اونی که دو تا بچه داره به اسمای زینب و حسین.


شاید...
مامان هستی
25 تیر 91 17:46
قربونت بم خاله جون
غزال
25 تیر 91 23:44
فدای تو مرد کوشولو بشم من. عزییییییییییز دلم ! کاش مامانت زیاد تو وبلاگت عکس میذاشت تا کمی دلمون وا بشه . بووووووووس واسه تو و مامان جونت


مامان محمد امین
26 تیر 91 23:08
یک عکس از آقا محمد سجاد لطفاااااااااا دلمون خواست این مرد رو ببینیم . ببوسش
مامان آرشیدا قند عسل
27 تیر 91 14:27
باریکلا به تو مرد کوچک که مواظب بابائیت بودی.