آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

نسبت انگشت، مو، ابرو و حالات چهره

1391/4/22 16:03
نویسنده : م.س و دوستان
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 151

با انگشت سبابه و بقیه ی دوستای(انگشتاش) دست چپش؛ موهای سرش رو می گیره،

لمس می کنه، و یکهو می کشه!

بعد با تعجب ابروهاش رو بالا میندازه،

یک نگاهی به بالای سرش می کنه!

و اخم تندی چهره ش رو فرا میگیره!

ینی پسره من دارم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نیکادل
21 تیر 91 11:30
دخملی ما که علاوه بر کشیدن موهای خودش دست مرحمتی هم به موهای مامانش داره


ههههههههههههه
تقبل الله
مینا مامی لیانا
22 تیر 91 14:13
بله. ینی این گل پسر آقا محمد سجاد خان هستن.
مامان آوينا
25 تیر 91 16:20
هزار ماشاا... واي خدا فداي اين گل پسر بشم من با اون موهاي نازش دخمل من كه مو نداره

در میاره خاله غصه نخوریااااااااااا