آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

تفرييييح...

1391/3/24 14:18
نویسنده : م.س و دوستان
415 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 101

ديروز با مامانم نماز مغرب و عشا رو رفتم مسجد به جماعت خونديم...

نمي دونم اين چه مدل نمازي بود که مامانم مي خوند من صدا مي دادمخیال باطل، مامانم هم با يه دستش کرير من رو تکون ميداد.متفکر

ماماني نمازت قبول.نیشخند

بعدش هم سه تايي رفتيم زيارت حرم حضرت عبدالعظيم و اين دفعه با بابام رفتم توو.

کلي دعا کرديم با هم و کلي توو بغل بابام بهم خوش گذشت.قلب

بعدش هم رفيم کلي جيگر و دل و قلوه خورديممممممم اما انقدر من بي تابي کردم که در عرض 10 دقيقه نفهميدم که مامان و بابام چطوره 21 سيخ رو بلعيدن کردند.از خود راضی

کلا خيلييييييييييي خوش گذشت.

کلي هم براتون دعا کرديم و به جاتون جيغ کشيديم و خوابيديم و خورديم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)