آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

آویز تخت

1391/3/24 14:17
نویسنده : م.س و دوستان
444 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 99

دیشب برای اولین بار در 44 روزگی ش  آویز بالای تختش رو کوک کردم براش، و بشدت استقبال کرد.

دست و پا می زد و خیلی خوب نگاه می کرد و به موزیکش گوش می داد.

خدا حفظش کنه برای خودش.

و همون طور که خودش می خواد تربیت بشه انشاللهلبخند

ما که خیلی دوستش می داریم این امانتِ جیگر رو قلب

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خودم از موزیک آویزش خاطره های خوبی دارم. اول دبستان که بودم مامانم از مکه برام یه عروسک آورده بود که همین آهنگ رو می زد. نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ساقی و محمد
18 فروردین 91 13:45
سلام.ای کاش ازش عکس هم میزاشتید تا ما هم این قهرمان شکست ناپذیر رو میدیدیم.

بابای قهرمانش دوست نمی داره...
مامان ali
19 فروردین 91 0:49
سارابانو ایشاالله ساز زندگی در کنار محمد سجاد وپدرش همشه مثل این اویز واون اویز خاطر خوش برات به جا بزاره
خواهان آرامش وشادی فراوان شماو محمد سجاد
مامان علی

ایشالله
ممنون از دعای خیر شما
همچنین بهترین ها رو آرزومندیم برای شما
بابا سعید
20 فروردین 91 0:24
سلام


اااااااااااااااااااااااااا... سلام بابا جونم...خوبی؟ خوش اومدی...آخ جون بابام