آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

بارونِ نانا

1391/3/24 14:19
نویسنده : م.س و دوستان
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 83

آخه مگه من معده م چقدره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تعجب

خب وقتي يک عالمه نانا دادين من خوردم،

ديگه چرا قطره ي ويتامينم رو پشت سرش ميريزيد توو حلقم؟؟؟!!!!!اوه

خب همين ميشه که همه جا سفيد ميشه و پنيرکي...افسوس

انگار بارونِ نانا داره مياد...عینک

يه ساعتهايي هست که من معده م خاليه، مامان و باباي، اون رو پيدا کنيد

و اون موقع ويتامين من رو به من بديد...

متشکرم از لحظه لحظه ي زحمات شماماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای ملیسا
18 اسفند 90 21:13
با سلام . ضمن تبریک به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . لطف کنید و با تشریف فرمائی خودتون ، ملیسا ، دختر عزیز من رو خوشحال کنید و با گذاشتن یه یادگاری ، روزهای قشنگش رو قشنگتر و پر خاطره تر کنید . ممنونم از حضور شما
بابایی
19 اسفند 90 14:58
سلام پسر گلم.
عزیزم ببخشید. چشم .
ما هم مثل خودت بچه ایم در راه بچه بزرگ کردن

باباي جونم
شما بهترين باباي دنيايي
دلبونت بلم
دائیه مهربوووووووووووووووووووون
20 اسفند 90 14:25
سلاااااااااااااااااااامممممممممممممم دائییییییییییییییییییییییییییییییییییی


قربونت برم دائی جون ، من واست میدعا ام ، تو هم واسه من بدعا جیجر دائی

قررررررررررررررررربووووووووووووووووونت برم دايييييييييييييييييي

بياااااااااااااااا ديجه