آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

ت... مثل تربیت3

1392/2/4 14:29
نویسنده : م.س و دوستان
256 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها را رها کنید....

محبت بین پدر و مادر هر چه بیشتر باشد آرامش فرزندان بیشتر است. 

هر چه آرامش فرزند بیشتر باشد، رشد درست تر و بهتر در وی صورت می گیرد.

خریدهای اضافی، از لباس گرفته تا وسائل راحتی زندگی و ... فضا و امکانات بیرونی رشد هستند.

آنچه در رشد مهم است، بستر و شرایط درونی ست که ثقلش بر مدار وجود محبت بین پدر و مادر می چرخد.

این راه میانبر است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان علی
12 اسفند 91 0:41
سلام سارا جون خوبی گل پسرت خوبه از اون فسقلی چه خبر دلم برات تنگ شده احسن بااین مطلب نوشتن خدا به ما هم توفیق بده ایشالله خدا حفظت کنه من دلم برای بارداریم تنگ شده بوس محکم برای شما وفرزندان گلت
ف.شریعتمداری
12 اسفند 91 10:15
این حرف رو می فهمم و تاییدش می کنم
اما اینکه از روی چه اصلی به این نتیجه می رسید برام عجیبه...فکر می کنم این تفکر خیلی خاصه. با دو دو تا چهارتاهای طبیعی ِ ذهنی معمول افراد بدست نمیاد!

یعنی فکر می کنم استدلال پیچیده ای داره، که من نمی دونم ش.
نه؟

نه.
خيلي پيچيده نيست.
خوب هم مي فهميشون شما.
مینا مامی لیانا
12 اسفند 91 13:11
فقط میتونم بگم بچه ها از اون چیزی که ما فکر میکنیم باهوش ترن و حتی تو همین سن کودکی تمام شرایط و انرژی های اطرافشون رو درک میکنن و روشون تاثیر میزاره و باعث شکوفایی یا عدم شکوفایی آنها میشه.

دقيقا...
سهيلا
13 اسفند 91 12:24
سلام سارا جون خوبي ني ني ها خوبن من خونه كامي و نت ندارم .دلم براتون تنگ شده زياد دوستون دارم يه عالمه ♥Iloveyou♥ Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥
هم گردانی
13 اسفند 91 12:47
فهم محبت فطریه
اصلا استدلال طلب نیست


بله.
تازه رسيدن بهش راه داره اگه مشخص نشه جريان ازش استخراج نميشه.
مامان نسرین
22 اسفند 91 13:51
ایشالله که خدا کمکمون کنه این ارامش رو فراهم کنیم

سارا گلی چرا عکس از تولد محمد سجاد جونم نمیزاری خب خسیسی نکن


در اسرع وقت
علامه كوچولو
23 اسفند 91 8:04
سلااااااااااااااااااام
ميگم خانوم خانوما حالا ما بايد قضيه ...رو از وبلاگهاي ديگه كشف كنيم
انشاءالله به سلامتي و مباركي


مهسا(مامان هستی)
23 اسفند 91 15:23
سلااااااااااااااام سارا گلیییییییییی خوبی دلم براتون یه ذره شده چرا دیگه وبلاگ و آپ نمیکنی