آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

بیماری زمستانی... خروس کوچولو

1392/9/26 2:11
نویسنده : م.س و دوستان
356 بازدید
اشتراک گذاری

یک هفته ای هست که درگیر سرماخوردگی شازده پسر هستیم.

گاهی اوقات ویروس سرماخوردگی به حنجره می زنه و به نام خروسک از آن یاد می کنن. پسر ما هم از این مدل سرماخوردگی بی نصیب نماند.

درمان اصلی این نوع سرماخوردگی:

1. شستشوی بینی کودک توسط سرم شستشو(قابل خرید از کلیه داروخانه های سطح شهر)هر یک ساعت 1 سی سی در هر حفره بینی 

این راه بی نظیره، مثل قرقره نمک بزرگسالان است. تمام مجاری بینی و پشت بینی تا حلق را می شورد و تکرار آن سبب بهبود سرماخوردگی از هر نوع می شود.

2. بخور سرد. (پیشنهاد می کنم حتما یک خرج بزرگ در سبد خانواده تون لحاظ کنید-اگر نکردید- و اون خرید یک دستگاه بخور سرد است) بخور سرد علاوه بر تصفیه و ضد عفونی کردن هوای منزل، سبب بهبود تنفس افراد بویژه ویروس های حنجره ای است. 

ما به تجویز دکتر، شب ها بخور را طوری جاسازی می کردیم که دقیقا بخارش روی صورت محمدسجاد باشد.-البته تجریه این کار را سال گذشته هم داشتیم که الحمدلله عالی بود-

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زينب و ضحي
26 آذر 92 16:50
انشأ الله زودي خوب بشه اين شازده پسر..و انشالله خدا خواهرش رو حفظ كنه از اين ويروس. ضمنا چه جوري متقاعدش ميكنيد براي ريختن اب نمك؟خودش مياد از شما خواهش ميكنه براي ريختن اب نمك؟به زور متوسل ميشويد؟يا كلك هميشگي،در خواب؟يا هيچكدام؟اگر يا هيچكدام ميشه به ما هم اموزش بدين؟آن هم هر ١ ساعت!
م.س و دوستان
پاسخ
می خوابونمش روی زمین، و در صورت مقاومت کردن با زانوام دستاش رو می گیرم و با آرنجم لپاش روو سرنگ رو ویژ خالی می کنم در درون بینی جناب بزرگ وارشبعده ها بزرگ که شد از من تشکر خواهد کرد
ام‌طاها
26 آذر 92 22:26
محمدسجاد خان پارسال هم آذر ماه اساسی مریض شده بود، همین خروسک! خدا حفظش کنه
م.س و دوستان
پاسخ
بابا حافظع!!
علامه کوچولو
28 آذر 92 16:55
خصوصی لطفا