آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

خروسک...

1391/9/7 9:23
نویسنده : م.س و دوستان
641 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 242

من خروسک گرفتم...

چند روز آروم سرفه مي کردم، بعد سرفه هام مقداري خشک شد بدون اينکه آبريزش بيني داشته باشم. هيمينجوري توي خواب و بيداري از سرفه مي پريدم بالا و پايين...سرف

خورديم به تعطيلات امام حسين و نشد برم دکتر.

و من همچنان در حال پرواز سرفه اي پ

ديروز که با مامان و بابام رفتم،مامان و بابا تشخيص دادند که ويروسي شدم و خروسک گرفتم.خروس

يک شربت گياهي که هر 8 ساعت بايد 2 ميل بخورم و يک قرص که هر شب 1/4 ازش رو بايد نوش جان کنم.دارو

دعا کنيد که سرفه هام نَمونه و زودي خوب شم...

 

البته من صدام هنوز خَش دار نشده هاگاوچران

فکر کنم چون موهام هميشه مدلش خروسيه صدام هم خواسته مثل موهام بشهدالي

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

قابل توجه! 

خروسک زماني اتفاق مي افتد که حنجره دچار ويروس سرما خوردگي مي شود. گلو ملتهب شده سرفه هاي خشک ايجاد مي شود و در نهايت منجر به گرفتگي صدا خواهد شد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

عمه جونی
7 آذر 91 10:14
سلام عزیزم عزاداریاتون قبول کیان جونم تو مسابقه کودکان محرم شرکت کرده از شما دعوت میکنم تو این آدرس عکس هاشو ببینین و بهش رأی بدین کد مسابقش 64 هست.اینم لینکشه http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php منتظرتون هستیم حتما شماره کدش رو تو رأی بگین
علامه کوچولو
7 آذر 91 14:37
سلام عزیزم ما تازه رسیدیم برا همینه که دیر اومدم انشاءالله زودی خوب شی پسر نازم
مهسا(مامان هستی)
7 آذر 91 14:52
الهیییییی بمیرم ایشالاااا زودتر خوب بشی
عموی محیط بان
7 آذر 91 16:13
با سلام خدمت مامانی و بابایی نی نی گل اگه میشه یه سری به وبمون بزنید و درمورد کارمون نظربدین و درصورت امکان کمکمون کنید. ممنون این دسته گل واسه نی نی نازتون
مینا مامی لیانا
7 آذر 91 17:10
عزیزمممممممممم ایشالا که زودتر خوب بشی قندک من
دیگه هم هیچوقت مریض نشی


خالهههههههههه
خب نمي شه که آدم هيچ وقت مريض نشه که....
ميشه؟؟؟؟؟؟/
زهرا مامان صدرا
8 آذر 91 11:59
الهي خاله خوب مدل موهاتو عوض كن اين دفعه مرغي كن الهي بگردم ايشاله زودي خوب ميشي خاله مامانش مواظب باش
مینا مامی لیانا
8 آذر 91 12:57
اولا که بله اگه خدا بخواد میشه که هیچوقت مریض نشه.
دوما که نمیدونم از کی شنیدم فکر کنم حاج انصاریان بود که خیلی دوسش دارم میگفتن توی 2تا چیز خسیسی نکنید دعا و قنوت . توی قنوت دستتون رو ببرید بالا نترسید . هرچی که از خدا میخواید بگین توی دعاهاتون .
خب ما هم عافیت میخوایم شاید این دعای ما باعث بشه یه آنفلونزای شدید جای خودشو بده به یه سرماخوردگی جزءی .
به دعاهامون برکت بدیمو و مشتی دعا کنیم دیگه.

ممنون
دوست دارم اين طور از اعتقاداتت دفاع مي کني...
خيلي ...
راحله
11 آذر 91 15:36
الهی من قرررررررربونت برم عزیز دلمممممم دعا میکنم زودی خوب شی خوشکل من
مامان نسرین
12 آذر 91 22:45
آخی عزیزم میبینم یه سری اتفاقات مشترک برای محمد سجاد و صدرا افتاده بیدههههههههههه ده ماهگیتم مبارک باشه عسلمممممم بوووووووووس