آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

موتور و 103 روزگی...

1391/3/24 14:03
نویسنده : م.س و دوستان
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 127

یه دفه دیدم در وا شد و بابام با موتور وایساده بودن دم در...

مامان: وای خدایا بعدِ یک سال سوار موتور بشم؟؟؟؟!!!!!

باز هم مامان: وای ینی الان باید با محمدسجاد سوار موتور بشم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!نگران

باز هم مامان: وای محمدسجاد سه ماهشه خب هنوز!!!!ناراحت

باز هم مامان: وای چطوری بشینم؟؟!!!استرس

باز هم مامان: وای محمدسجاد رو چی کارش کنم و کجا بذارمش و چطوری بگیرمش؟؟؟؟!!!!یول

باز هم مامان: بسم الله الرحمن الرحیم

وای خدا.... چادرم گیر نکنه به چرخ!

نخوریم زمین!

مامانم مُرد و زنده شد تا رسیدیم خونه.

بابام: دیگه سوار موتور نمی شیم.

باز هم بابام: محمدسجاد هنوز خیلی کوچیکه!

فکر کنم بابام هم مُرد و زنده شد تا رسیدیم خونه، ولی به روی خودش نیاورد!فرشته

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

به هزار والذاریات سوار شدم ینی اگه بدونید!

اولش گرفتمش بغلم

دوم؛ چادرم رو کشیدم روو سرش که باد نخوره و نچاد!

سوم؛ مدااااام سرش رو از اون زیر میاورد بیرون و احساس می کرد نمی تونه نفس بکشه!!

چهارم؛ انقدر این بغل و اون بغل کردم که کوتا بیاد و بی خیالِ تماشای خیابون بشه!

پنجم؛ یه دفه گشنه ش شد، ینی بیشتر ادا در میاورد!!!

ششم؛ دست به سرش کردم تااا خوابش برد!!

هفتم؛ می ترسیدم بخوابونمش به صورت عمودی، می گفتم یهو یکی از بغل میزنه بهش!!!

هشتم؛ خوابوندمش بین خودم و باباش به صورت عمودی و به باباش می گفتم قربونت، خواستی بیفتی از چپ بیفت نه از راست! ملاجش سمت راسته!!!!

ینی میخام بگم روانی شدم تا رسیدیم خونه.

خدا واسه همه بخیر بگذرونه همه چی رو.نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نسرین
17 خرداد 91 13:41
آهان فهمیدم 127 ماجرای موتور سواریتون بود نمیخواستی بگی ولی مجبور شدی اعتراف کنی ههههه که با بچه سه ماهه چه کارا که نمیکنی مامان سارا

ولی محمد سجاد حتما حال کرده با موتور سواری


فقط 5 دقیقه اول بیدار بود!!!
بعدش خوابش رفت!!!!!!!!!!!!!!!!
رایکا
17 خرداد 91 17:16
ووووووووویییییییییییییی زبونم بند اومد. نمیدونم چی بگم؟!!!! فقط میدونم که این تجربه برای آقا محمد سجاد جان واقعا کم نظیر بوده و با این اوصافی که گفتی حالاحالا ها تکرار نمیشه براش. ایشالا همیشه به خیر و خوشی باشه همه تجربیات شیرین گل پسری


ههههههههههههه واقعا بند اومدیم ما هم.
رایکا
17 خرداد 91 17:19
سارا جان... در مورد رفلاکس آنی پرسیده بودی، سه ماهگی که بردمش دکتر بهم گفت رانیتیدینش رو قطع نکن و ادامه بده. همچنان 0.8 سیسی میخوره صبح و شب. نه علامتی داره دیگه و اصلا هم بالا نمیاره خدا رو شکر. دکتر گفت چون ماه سوم فقط 0.5 کیلو وزن گرفته اگه رفلاکس هم داشته باشه وزن گیریش از این هم کمتر میشه. بنابراین گفت که داروشو بهش بدم

الحمد لله بهتره...
ممنون که گفتی.
خاله هست و نگرانی دیگه.
بوس واسه نی نی ناز و مامانِ مهربون
بابای ملیسا
18 خرداد 91 1:09
با سلام . وبلاگ ملیسا خانم با عنوان اولین روز پدر ملیسا و عکسهای جدیدش به روز شد. خوشحال میشم سری بزنید و نظری به یادگار به جا بزارید .
مامان تسنیم خانم
23 خرداد 91 17:14
ساراااااااا میکشمت


وااااااااااااي يني اين رو خوندي؟؟!!!
به مامان نگي هااااااااااااااااااااا
به هيشکي نگوووووو