آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

سرديم ميشه خب...

1391/3/24 14:04
نویسنده : م.س و دوستان
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی١٢١

من هستم بچه طفلک  /  دلم واسه گوجه سبز  /  شده یه ذره لک لک

مامانم اما وقتی /  دَری بخوره به تختی  /   و بخوره گوجه سبز

من سردی ام می شه و /  میاد بیرون آب دهانک /  صداهایی هم میدم که/ هست مثل صدای ناله ک.

*

هر وقت گوجه سبز، کالباس، هندوانه، باقالي و ... مي خوريد حتما بعدش يک چايي نبات يا آب جوش نبات حسابي بخورييييد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

شعر رو با ريتم بخونيدا

محمد سجادم سرودهبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نیکادل
27 اردیبهشت 91 13:06
به به محمد سجاد گل
مامانش این همه شکمو نباش دیگه...


راستی بالاخره قلیه ماهی خوردی یا نه ؟؟؟
و بووس واسه محمد سجاد جون


سلام شايسته جون
من قليه ماهي ميخااااااااااااااام جيييييييغ

اوینار
27 اردیبهشت 91 21:37
بسم الله
سلام
با دیدن نی نی هاتان دارم کم کم عاشق می شوم، عاشق بلوغ و کودکانگی ها
امروز عروس برات پیداکردم محمدسجاد!


سلام خاله
آخ جون عاشق شدن براي بلوغ را عاشقم خاله.
خاله خودم يكي رو زير سر دارم به مامانم نكَي هااااا
مامانسرین
2 خرداد 91 20:35
ای قربونش برم که مثل مامانش هنر داره بوووووس

راستی محمد سجاد کی رو زیر سر داری خاله؟از دخملای کلوپه؟


دختری میخام که تا نداره
صورتی داره ماه نداره...
اینجوریاست خاله نسرییییین جونم...