آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

مراحل حمام رفتن و تميز شدن من

1391/3/24 14:05
نویسنده : م.س و دوستان
933 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 123


1. حموم رو گرم مي كنم
2. وانش رو پر از آب ولرم و مناسب مي كنم(سايزش جوريه كه ميشونمش تووش محمدسجاد رو سرش رو بايد نگه دارم كه آب تو گوشش نره)
3.آب همينجوري بازه و توي وانش در حال رفت و آمده تا آخرش كه لباس تنش مي كنم
4. ميذارمش توو آب كم كم از پا تا گردن كه يه دفه شوكه نشه
5. دست چپم زير سرش توو وان
6. با دست راستم كم كم باهاش آب بازي مي كنم و روو گردن و صورت و سرش آب مي ريزم
7. هفته اي يه بار با شامپو بدن و سر مي شورمش كه پوستش خشك نشه و چربي پوستش از بين نره
8. يه ذره شامپو بدن ميريزم رو سينه ش بعد با دست راستم كف ها رو مي شورونم روي تنش زير بغل، زير گردن،پشت گوش، پا ها و .....
9. يه ذره شامپو ميريزم روي سرش و سرش رو هم ميشورم(با همون دست راست)
10. برش ميگردونم روو دستم طوري كه پشتش به منه و خوب مي شورمش
11. در همين حالت با تشت كوچيك از همون آب وانش آب برميدارم و ميريزم پشت بدن و سرش
12. اونوريش مي كنم و ميبرمش آروم زير شير آب و يك آب ميگيرم روشو ميام حوله ش رو مي پيچونم دورش.
13 آب رو نمي بندم تا دماي حمام پايين نياد
14. لباس آستين بلند نخي و كلاه رو سرش مي كنم
15. آب رو مي بندم ميام بيرون و پوشك و شلوار رو مي پوشونمش.

اين بود ماجراي حمام ده دقيقه ايِ و 15 مرحله ايِ من و محمدسجاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علی
30 اردیبهشت 91 19:44
خاله منم میخواهم یکی منو این طوری بشوره
گریه


قربون عليِ ناز…
خودم ميشورمت خاله جون
غزال
30 اردیبهشت 91 20:10
سارا عالی بووووووووووووودو الان برای همسری خوندم و کلی درس گرفتیم. دیگه اگه بخوام تنهایی ارتین و حموم کنم نمیترسم. آفرین مامان نمونه و مهربون و نازنین.
بوس
دوستتون دارممممممممم


خدا رو شكر