آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

پيش کش به امام هادي پدر عزيزم...

1391/3/24 14:06
نویسنده : م.س و دوستان
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همگي 124

دردم مي گيرد وقتي کسي به پدرم بي احترامي مي کند.

وقتي دردم مي گيرد گريه مي کنم.

کاري غير از اين بلد نيستم.

مامانم از آنجا مي فهمد دردم گرفته که هر کاري که مي کند ساکت نمي شوم.

اين جاست که برايم قرآن مي خواند:

يُريدُونَ أَنْ يُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ يَأْبَى اللَّهُ إِلاَّ أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ كَرِهَ الْكافِرُونَ/مى‏خواهند نور خدا را با دهنهاى خود خاموش كنند، و خدا نمى‏گذارد و دست برنمى‏دارد تا آنكه نور خود را به كمال و تماميت برساند، هر چند كافران كراهت داشته باشند.1

قول مي دم به ازاي هر خطايي که آنها ازشان سر مي زند، من بيشتر تلاش کنم در راه تو اي پدر.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1. سوره مبارکه توبه، آيه32

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علی
1 خرداد 91 0:44
محمد سجاد عزیز پدر برای من خیلی مقدس هست
امیدوارم همیشه دعای خیر پدر ومادرت بدرقه راهت باشد
موفق وکامروا باشی

خاله
دوستت دارم
مامان نیکادل
5 خرداد 91 22:26
اللهم عجل لولیک الفرج
با ال علی هر که در افتاد ور افتاد


وَر افتاد...
اي ول به مامان نيکادلِ​ گلمون.. بوس