آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

پدر یا مادر!؟ مسآله این است...

1391/3/24 14:27
نویسنده : م.س و دوستان
667 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی ٥٥

ما جنین ها، به دو شیوه ارتزاق می شیم.

یک ارتزاق مادی.

دو ارتزاق معنوی.

در روزی مادی مان هم پدرمان نقش دارد و هم مادرمان. پدرمان نان می آورد، مادرمان نوش جان می کند و ما هم از طریق بند ناف میل می نماییم.

در روزی معنونی نیز هم پدرمان نقش دارد و هم مادرمان. پدرمان با محبت به مراقبت روانی از مادرمان پرداخته و آرامش خاطر او را فراهم می کنند و مادرمان با خیالی آسوده، آسودگی را به ما هدیه می دهد.

از این انواع روزی، قسمتی از آن به قبل از دوران ایجاد نطفه برمیگردد و قسمتی از آن به دوران بارداری مادر. که ما در این پست، به قسم دوم آن بطور خلاصه پرداختیم.

حال باید اندیشید که مرغ مهم تر است یا تخم مرغ!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محب
19 دی 90 19:03
سلام محمد سجاد جان
آخه من از دست مامانت چه کار کنم که تا حالا به من نگفته بود که پسرش اهل قلم است؟؟؟
باز هم به تو که اومدی و خبرم کردی....
محمد سجاد! نوشتن خیلی مهم است مخصوصا نوشتن آنچه که ماندنی است...
ما همه منتظرت هستیم بیا

خاله سلام
دعا کن اگر بناست بمانم،​ بيايم!
اگر براي وليّ م مفيدم و مدام لبخند رضايت بر لبانش مي نشانم..
و اگر قرآن را در تمام عالم حاکم مي کنم..
و اگر ....
ـــــــــــــــــــــــــــ
محب جان! شنيده بودم که مادرها هر انچه خود نشدند را از بچه هايشان طلب مي کنند اما نه تا اين حدّ!
بابايي
25 دی 90 23:17
بچه ها تازه بايد جور باباهاشون را هم بيشتر بکشن. يعني هر آنچه آنها نشدند، اينها بايد بشوند. هورا هورا