آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

بهتر و بهترترترترترتر 2

1391/7/6 14:51
نویسنده : م.س و دوستان
746 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 199

بغل کردن و هماهنگ شدن با بچه ها در مورد در بغل بودن تا يه مدت جزء بهترين کاره.

در نسبتِ با بغل نبودن.

اما وقتي سن فرزندمون از ماه 6 و 7 گذشت و به مرحله ديگري ورود پيدا کرد ديگه بغل کردن نمي تونه بهترين کار باشه.

چرا که؛ از  اين سن به بعد، هر چه عملکرد کودکمان بيشتر باشد فکر کردن در او بيشتر اتفاق مي افتد.

پس از اين به بعد به جاي بغل کردن و راه بردن و راه آمدن با خواسته هاي غير نشستي کودکمان، شرايط را

براي حرکت بيشتر، تحرک داشتن،​ فکر کردن براي برداشتن شيء، خيز برداشتن براي گرفتن شيء و ...

طراحي مي کنيم.

از اين مرحله اين کار مي شود بهترترترترترتر...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

طیبه
6 مهر 91 21:28
سلام الهی قربونش شم عزیییزم حالا راه افتاده یا سینه خیزه؟! زیاد فک کنه که فیلسوف میشه خداحفظش کنه یاعلی
مینا مامی لیانا
6 مهر 91 23:40
اول از همه میلاد امام رضا جونمون مبارک
دوم کاملا باهات موافقم . باید دایره امنیت بچه ها وسیع کرد از بغل به کنار مادر بودن . هرچه این دایره وسیع تر بشه عملکردشون هم وسیع تر میشه.
سوم : درباره پوره میوه. حتما خودت بلدی اما پیشنهاد من مخلوط کردن چند میوه با همه.یعنی یه میوه معمولی مثل سیب و گلابی و با یه میوه خوش طعم مثل هلو یا موز یا 1 عدد توت فرنگی یا انبه.موز و هلوی رسیده که احتیاجی به پختن نداره. در ضمن باعث شیرینی پوره میشه و باب طبع بچه ها.
نوش جان عزیز محمدسجاد


بسيار ممنون

غزال مامان آرتین
7 مهر 91 11:07
موافقم شدیدددددددددددد! ولی خب خیلی سخته از الان باید حسابی حواسمون بهشون باشه من همیشه قبل از اومدن ارتین هم به تربیت بچه ام فکر میکردم! کار خیلی سختیه ها !!!!!!
آسمان
8 مهر 91 14:00
در کمند نگاه تو قلبم مثل آهو به دام افتاده يا شبيه کبوتري خسته که به پاي امام افتاده من اسيرم اسير اين مرقد خاک من با غمت سرشته شده من کبوتر کبوتر مشهد رزق من در حرم نوشته شده... یوسف رحیمی میلاد حضرت ثامن الحجج (علیه السلام) بر شما مبارک باد...
مامان نیکادل
9 مهر 91 19:48
بله همینطوره که میگی آفرین به تو مامان با دقت
منصوره مامان ماهان
10 مهر 91 0:46
سارا جونم من هر وقت تو وبلاگت میام یه چیز جدید یاد میگیرم و کلی روحیه میگیرم واقعا ازت ممنونم. محمد سجاد رو ببوس.