آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

بهتر و بهترتر

1391/7/6 14:49
نویسنده : م.س و دوستان
683 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 19٥

اين روزها، آقا پسر ما شايد بيشتر از 3 ساعت در بغل من باشد... به علاوه ي يک ساعتي که شب ها بغل پدرش است...

خدا را شکر.

هر چه بيشتر برايش بين بهتر (در بغل نبودن،​نشستن و بازي کردن) و بهتر تر بغل بودن بهترتر  را انتخاب کنيم،​او نيز در حين بزرگ شدنش، بهترتر ها را تشخيص و  انتخاب مي کند.

به اين مي گويند تربيت کودک براي خير گزيني.

ــــــــــــــــــــــــــــــــ

خدايا اعتراف مي کنم که از تربيت فرزندانمان عاجزيم هم من هم پدرشان. خودت بايد ياري مان کني و رفقايت.

*اين متن يک قانون اساسي در رشد کودکانمان است.آنرا جدي بگيريم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مینا مامی لیانا
26 شهریور 91 13:41
همیشه نمیشه به همین راحتی بهتر تر بودن رو انتخاب کرد با رشد جسمی و روحی این بهتر تر بودن سخت میشه .پس تا میتونیم فعلا با همین بهتر تر بودن بگذرونیم که سیر بشم.
منصوره مامان ماهان
26 شهریور 91 18:05
مادر شدن یعنی قبول کنی که یه تکه از قلبت همیشه بیرون از بدنت می تپه. سارا جونم امید وارم با یاری خداوند یه پسر خوب و قوی تربیت کنی تا مایه افتخارت بشه . موفق باشی.
مامان علی
27 شهریور 91 0:58
خدایا ما به فرزندانمان علاقه داریم ولی صلاحشان را شما می دانی


واقعا...
چه بهترتر
مامان نسرین
6 مهر 91 0:00
وااااااااااا یعنی تو بغل بودن بهتر از نشستن و بازی کردنهههههههههههههههههه؟

ببین سارا خودت میخوایااااااااااااا

واقعا!!!
خودم کردم که رحمت بر خودم باد!!!!!!!!!!!
جيـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــغ

راستي نسرين بانو...
ديگه بعد از 6 ماه بغل کردن بهتر نيست... بلکه بازي کردن و عمل و سرعت و چابکي بهتره...بله