آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

بچه های خوش باور

1393/3/7 8:57
نویسنده : م.س و دوستان
507 بازدید
اشتراک گذاری

برای بچه هایی که هوش عاطفی شان بیشتر است سوال-جواب کردن های زیاد و آغشته به محبت بسیار اثر گذار است.

بچه های با این سبک بسیار مهربان هستند و خوش باور.

اگر بپرسند بابا کجاست و بگویید در جیب من است، میایند و جیبتان را نگاه می کنند.

برای ارتقاء سطح استدلال و تعدیل و خوش باوری این گروه از بچه ها از سوال هایی که آن ها را به فکر وادار کند می توان استفاده کرد:

- مگر بابا در جیب من جا می شود؟

- بابا مگر اندازه ی جیب من است؟

- جیب من مگر انقدر بزرگ است؟

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

لازم به ذکر است که بچه های عاطفی مامنی از اسرار ملهمه هستند. قوایی دارند که با مراقبت می تواند محلی از دریافت الهام باشند.

در این زمینه بعده ها صحبت می شود. انشالله

پسندها (2)

نظرات (3)

هم گردانی
7 خرداد 93 11:16
تو سن های بالا و جوانی برای ارتقا سطح استدلال شان خودشان برای خودشان چه کنند؟ درباره آسیب های هوش عاطفی بالا و پیشگیری هم بنویسید. وعده سر خرمن نشود جمله آخرتان! مممنون
م.س و دوستان
پاسخ
سریع باور نباشند... جوانب قضایا را بررسی کنند ... باید پرورش داده شود هوش عاطفی، معرکه ست چنین توانی در افراد. آنهایی که ندارند و استدلالی هستند می دانند که نبودش چه نقمتی ست. یک مدل شخصیت است که شکوفا شود عالم را در دست می گیرد به حول و قوه الهی
گهواره
10 خرداد 93 2:31
سلام !اون کتابایی که هر هفت سال زندگی بچه هارو تقسیم بندی کرده بود و توی پستای خیلی قدیمی ترتون معرفی کرده بودین؛جه طور میتونم منم راحتتر تهیه کنم؟میشه راهنماییم کنین؟؟ یک دنیا ممنون میشم خانمی!
م.س و دوستان
پاسخ
*ترنجستان سروش، خ انقلاب- بین فلسطین وصال. *مدرسه قرآن *مدرسه اهل بیت
ام‌طاها
13 خرداد 93 23:19
حواسمون به خیال بچه باشه‌ها