آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

دایرت المعارف 21 ماهگی

1392/9/5 14:30
نویسنده : م.س و دوستان
274 بازدید
اشتراک گذاری

دایرۀ المعارف 21 ماهگی گل پسر ما:

* آقونی ایکونم .... نقاشی می کنم

* اش اش دو آخو.... چشم چشم دو ابرو

* ایخام، نی خام.

*بیده.

*بیگیر.

* دَدونی .... ممنون، متشکر، سپاسگذارم

* نی نی منه.

* ماه شین .... ماشین

* قام قام بیب بیب ..... ماشین سواری

* بابایی. مامانی... عمه... آله... علی...تثی ( تسنیم )

* به به ..... غذا

*ایشکوئی.... بیسکوییت

*موس... سیب... نارنئی (نارنگی)

* اوشی ... روشن کردم چراغارو

و ...

جملات و متن های سخنرانی زیادی هست که افاضه می کنه و باید ثبت بشه.

انشالله که بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ام‌طاها
5 آذر 92 16:10
جان شیرینم!
ف.شریعتمداری
6 آذر 92 1:08
اینا هم ما ازش شنیدیم: عاااااده : آره! وقتی ازش سوال می پرسی! ای شی شم: بشینم! فکر کنم نه گفتن هم بلد نیست هنوز. کلا موافقه، نه نمی گه عزیزم!
م.س و دوستان
پاسخ
چرا دیگه میگه نه نی خام
فاطمه (مامان محمدسجاد)
7 آذر 92 23:24
از ظهر تا حالا که این مطلبو خوندم دائم در حال راه رفتن دارم می گم : اش اش دو آخو. با ما چه کرده این گل پسر