آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

از این نقاشی تا اون نقاشی فرجه

1392/8/27 7:42
نویسنده : م.س و دوستان
271 بازدید
اشتراک گذاری

روانشناسی نقاشی:

از این نقاشی چه می فهمم من؟

 

اولین نقاشی دیواری

ایجاد موج...

دریا...

رهایی...

آسودگی...

اینها را از خط های ممتد و راحتِ نقاشی اش می گویم...

 

نقاشی 10 ماهگی

این نقاشی دومی اولین نقاشی محمدسجاد است در سن 10 ماهگی.

به نظرم نقاشی های دیواری این هفته ش رشد یافته ی این نقاشی است.

* موج ها و دایره ها در هر دو هستند اما در 21 ماهگی اش دایره هایش را هم بزرگت کشیده.

* زمینه و محل نقاشی اش هم وسیع تر شده.

* خطهای بیشتری در نقاشی دومش مشاهده می شود.

* همچنین وجود تمرکز و دقت در قسمت هایی از نقاشی دوم بیشتر نمایان است.

البته اگر نقاشی اول محمدسجاد هم روی دیوار کشیده می شد احتمالا مقایسه های حجمیِ بهتری می شد صورت بگیره.

چون الان نسبت به حجمی که مدادشمعی روی دیوار از خودش نشون میده خیلی عکس العمل نشون میده.

به هر حال این مقایسه خودش نشون از رشد بسیار خوبه محمدسجاد در این 10 ماه اخیره.

از والدینش بویژه والده مکرمه ش ویژه تشکر می کنیم.

خدا را هزاران مرتبه شکر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

اسما
27 آبان 92 20:50
واقعا؟؟؟
م.س و دوستان
پاسخ
آره دیگه...
ام‌طاها
27 آبان 92 22:00
من توی نقاشی ده‌ماهگی‌ش یه دخترکوچولوی خوشحال با یه پاپیون روی سرش و یه دماغ فنقلی می‌بینم که داره میاد: محمدسجاد منتظر خواهرش بوده‌ها!
مسطور
28 آبان 92 21:19
سلام ساراجون من یه کتابی درمورد نقاشی کودکان میشناسم میخایش؟ خواهر من دیوار اتاق بچشو کاغذ الگو زده بود و هرچند وقت یکبار عوض میکرد و پسرش رو کاغذ الگوها نقاشی می کشید خیلی هم ارزونه
م.س و دوستان
پاسخ
هم خودتو می خوام هم کتابتو... امروز کلی به یادت بودم... یه ظرف دست من داری که مال مامان ت هم هستش!!! کاغذ الگوهم فکر بسیار عالی ایه چون اقا زاده داره از مداد شمعی به مداد رنگی و اقسام مداد خودکار تغییر ذائقه میده... مشکل اینجاست که می کَّنه کاغذا رو!!!!!!!