آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

فهم...

1392/4/6 0:53
نویسنده : م.س و دوستان
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 332

انگار خيلي بيشتر از آنچه که فکرش را مادر پدر ها بکنند اين بچه ها مي فهمند!

حتي اگر فقط 1 سال و 4 ماهشان باشد!

يکي از صفات حضرت زينب سلام الله عليها فهيمه ي غير مُفَهمه است.

يعني فهميده اي که خودش مي فهميد. بدون معلمي!

انگار حضرت زينب درونيِ بعضي از بچه ها خيلي بيدار و فعال است!

کاش حجاب اين درونيجات ما نيز برداشته شود.

زودِ زود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ام طاها
6 تیر 92 9:39
وقتایی که این جور پست‌های کلی و بدون مصداق میذاری، یعنی حال نداری؟!


نه اصلا.
يعني اينم يه مدل پسته!
مامان آرشينا
8 تیر 92 13:12
سارا عزيزم سلام هميشه از خوندن پستات آرامش ميگيرم و بيقراري ها و استرس هايم براي بزرگ شدن و تربيت فرزندم كم ميشه.دوست دارم اميدوارم هرجاهستي دلت شاد و لبت خندون باشي و دسته گلات.ميون دعاهات من رو هم از ياد نبر لطفااااااااااااااااااااا
مینا مامی لیانا
8 تیر 92 17:25
اما من این پستاتو دوست دارم چون ناخودآگاه میرم تو فکر