آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

بحران هندوانه!

1392/4/9 10:16
نویسنده : م.س و دوستان
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 333

عصر شده بود، بشقاب و چنگالش رو برداشته و دور خونه و دنبال من ميدوئه با جيغ و خواهش و فغان

داد مي زنه:

ايندونهههههههههههه

ايندونههههههههههه

واقعا نمي دونستم بايد چيکار کنم.

از يه طرف دلم مي خواست از حرکاتش عکس و فيلم بگيرم.

هر چي توضيح مي دادم متوجه نمي شد!!

آخرش انقدر نقشه ريختم تا از سرش افتاد.

يني خدا هيچ خونه اي رو بدون هندونه نذاره!!!

خدا همه ي خونه ها را رافع نياز اهالي خونه هه قرار بده صلوات


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ام طاها
9 تیر 92 21:30
"ای جانم" برای یه لحظه‌شه!
مامان محمد امین
10 تیر 92 9:21
اللهم صل علی محمد و آل محمد دوستتون دارم
مامان نیکادل
12 تیر 92 7:54
ای جونم محمد سجاد هندونه خور

خاله منم مثل خودت عاشق هندونه ام یعنی یه روز که نمیخورم میگم هندونه خونم پایین اومده!
درکت میکنم بووووس




مثل قلیه ماهی !!!
آسمان
16 تیر 92 13:18
نوش جانش
lمامان نسرین
24 تیر 92 15:00
ای جون دلم قربونش برم که ایندونه میخواسته .صدرا هم هندونه خیلی دوست داره