آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

ماه 16

1392/4/4 19:23
نویسنده : م.س و دوستان
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز تصادفا در ماهگرد 16 ُم زندگي من رفتيم دکتر.

خدا رو شکر وزن اضافه داشتم که کم نداشتم.نیشخند

مامانم خيلي خوش حاله.مژه

اوضاع کلي م هم خوب بود و 25 تومن داديم و يک بيسکوييت مادر خورديم و اومديم خونه.عینک

قدم هم کلي بلند تر شده بود.

مامان و بابا به دکتر گفتن که من حرف نمي زنم!!! یول

دکترم هم تمام کلماتي که من گفتم رو شمرد و گفت براي ماه 16 همين 8-9 تا کلمه کافيه.زبان

ديگه هر چي گيردادن بود توي عالم، مامان و بابا به دکتر گفتن و دکتر هم همه ش رو رد کردنیشخند

اينجا شد که من خيلي خوش حال شدم.هورا

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

غرض از عدد ندادن براي قد و وزن اين بود که ماماناي گل که پست رو مي خونن به مقايسه ي خوب يا بد بودن قد و وزن بچه هاشون نيفتند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ام طاها
4 تیر 92 20:07
ماشاء‌الله آقامحمدسجاد دیگه داره قوت‌شو بیشتر می‌کنه تا خواهر نازنینش که اومد حسابی کمک مامانش بکنه!
خواهرت
5 تیر 92 8:11
نوزاد دختر زودتر از پسر به حرف می افته معمولا
پسربچه هام وقتی به حرف می افتن که خدا بسیار رحم کنه
ینی می گنا یبارکی به جای کلمه جمله
البته همیشه استثنا هم هست


پس استثنا که هست يعني قانون نيست.
يعني هر بچه اي مثل خودش است.
يعني خيلي چيزها...
مینا مامی لیانا
8 تیر 92 17:26
ای جون دلمی آقا محمدسجاد خان خان من همیشه تنت سلامت باشه
كتي(مامان آقا مهديار)
12 تیر 92 18:12
سلام پيشاپيش از لطفتون ممنونم لطفا به اين آدرس برين... http://mahdiyarr.niniweblog.com/post129.php