آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

دومین مسافرت!

1391/6/1 2:37
نویسنده : م.س و دوستان
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 30

جهارشنبه پنج شنبه بالاخره مامانم و بابام به قولی که دو ماه  قبل بهم داده بودن عمل کردن...

و سه تایی با هم رفتیم حرم خواهر امام رضا حونم، حضرت معصومه سلام الله علیها.

جاتون خالی، خیلی چسبید، مامان من هم که شجاع، من رو چسبوند به ضریح و منم یک ماچ آبدار نثار حضرت کردم و بعدش دیگه چون داشتم خفه می شدم مامان نجاتم داد و با هم رفتیم صحن گردی.

توی حرم حدودای ساعت 11 شب ، یک گروه پاکستانی داشتن واسه امام حسین جونم سینه می زدن منو مامانم و بابام هم وایستاده بودیم و سینه می زدیم.

راستی من توی دوران جنینی ام، شهادت پسر امام رضا جونم رو هم درک کردم.

خیلی دوستشون دارم این خاندان رو.

امیدوارم خیلی خیلی خیلی براشون به درد بخور باشم.

برام دعا کنید.

متشکرم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا
7 آبان 90 19:44
سلام پسرم
خوبی؟ زیارت قبول.ما را هم دعا کردی؟
خوب استراحت کن و که فردا وقت کار است


چشم باباي بهتر از جانم
من در تلاش،​يک الگوي بي نظير مثل شما دارم.
خدا به داد مامان برسه.
نه بابا؟


بابا
اما خودمونیما
هر از گاهی یعنی از هر هزار سال، یک بار میای سر میزنی و فرار می کنیاااا.
عاچقتم
مامانی طاها
9 آبان 90 1:50
زیارتت قبول باشه گل پسر امیدوارم به یاری امام حسین صحیح و سالم به دنیا بیایی و هر چه زودتر مامانی عکسات و برامون بزاره