آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

عطسه ي ترسناک...

1391/8/14 11:07
نویسنده : م.س و دوستان
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی٢٢٤

ینی زندگیه داریما...

دیشب عطسه کردم، این پسر انقدر ترسید و گریه کرد که مجبور شدم برای تمام شدن قائله ١٠ بار دیگه

عطسه های الکی بکنم ترسش بریزه...

قربونش برم، همچين لب ورميچيد ديدني!

مامانا لطفا مراقب عطسه هاي هولناک باشيد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مینا مامی لیانا
15 آبان 91 0:44
چقدر ترسیدن این بچه ها ناراحت کننده اس . من دارم لیانا رو با صداهای بلند عادت میدمم خیلی بهتر شده . محمدسجادممم
زهرا مامان صدرا
15 آبان 91 11:56
عزیزمممممممممممممم چه جالب همسری من استاد عطسه های هولناکه صدرا دیگه عادت کرده تازه میخنده
مهسا(مامان هستی)
23 آبان 91 16:10
الهیییییییییییییییییی هستی هم دقیقا با عطسه های منو همسری میترسه