آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

دومين امام رضاجون

1391/7/29 20:50
نویسنده : م.س و دوستان
364 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 211

ما از مشهد برگشتيــــــــــــــم

با مامانم رفتيم زيـــــــ‌ر قبّه ي امام رضا جون،​ کلي با ملائکه بازي کردم.قلب

خيلي هم هوا سرد بود...

اصلا نشد سحرها بريم حرم.

فقط هم يک بار غروب حرم بوديم.

همه ش ديگه فقط صبح و ظهر مي رفتيم.

خيــــــــــــــلي خوش گذشت همه ش بغل دوستاي مامانم بودم و باهام بازي مي کردن.

فقط حيف که باباجونم نبـــــــــــــــــــــودناراحت

مامانم يه ذره ي خيلي زياد خسته شدافسوس

اما در کل عالي بود

ياد همه دوستام هم بودم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مینا مامی لیانا
30 مهر 91 16:39
به به زیارت قبول . خسته نباشید و خدا قوت. این سرمای این موقع سال مشهد یه حال خاصی داره . من تجربه اش کردم. ممنون که به یاد ما بودین
مهسا(مامان هستی)
30 مهر 91 16:46
زیارتتون قبول عزییییییییییییییییزم
زهرا مامان صدرا
30 مهر 91 16:51
به به همیشه به سفر و زیارت قبول باشه ایشالله مامانتم خسته نباشه
اسمان مامان طاها
30 مهر 91 22:57
محمد سجاد عزیزم زیارتت قبول دست مامانت درد نکنه که تو رو می بره سفرهای خوب
مامان نیکادل
1 آبان 91 17:21
به به زیارت قبول خوش به حالتون دعا کنید ما هم مشرف بشیم
اوینار
1 آبان 91 22:43
بسم الله سلام محمدسجاد و سارا خوش سفرند.
آسمان
2 آبان 91 17:39
زیارت قبول