آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

يک عالمه روز مهمانِ قرآنيم...

1391/7/21 12:09
نویسنده : م.س و دوستان
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 207

باباجونِ ما

وجودِ ما

اميدِ ما...

رفتن يک ماموريت جهادي...

الان من و مامانم با يه عالمه ملائکه و خدا و پيامبر و ائمه و ياد بابام همه با هم تنهاييمنیشخند

داريم از تمام فرصت هامون استفاده مي کنيم تا وقتي بابامون مياد کلي رشد کرده باشيم از نظر معنوي و علمي.

واسه همين هر شب خونه مون جلسه قرآن داريم.

دوستان مامانم ميان و تا نيمه هاي شب سوره کار مي کنند و آيات رو نوش جان.

باباي من رفته پيش پيامبر مهربوني ها...

به جاي خودش يه عالمه برکت گذاشته.

چون باباي من خيلي مرده.

ما يک عالمه روز مهمان سوره سوره هاي قرآنيم. خدا رو شکر.

هم به خاطر باباي قوي م.

هم مامانم که خيلي مامانه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مینا مامی لیانا
22 مهر 91 11:57
جاشون سبز ایشالا . التماس دعا .
زهرا مامان صدرا
22 مهر 91 12:33
ایشالله قران پشت و پناه تو و مامانت باشه
مامان گلی
22 مهر 91 12:56
جای بابات سبز و خرم باشه گل پسر
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
23 مهر 91 12:46
سلام عزیزم ... خدا مامان خوبتو برات نگداره عزیزم ... باید قدرشونو بدونی .... انشالله جای آقای پدر هم خالی نباشه پیشتون ... میشه قرآن می خونید بران من هم دعا کنید ...
مامان نسرین
24 مهر 91 23:52
جاشون خالی نباشه عزیزم ایشالله یه روزی باشه واسه پسملی که بشه حاج محمد سجاد