آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

جيگر خورون...

1391/7/16 9:25
نویسنده : م.س و دوستان
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 206

ديشب با محمد سجاد و باباي يکي يه دونه ش، رفتيم سه تايي جيگر خورديم.

محمدسجاد که خيلي کيف کرد.

قشنگ گل هاي جگر رو مي گرفت و به دندون مي کشيد و حال مي کرد.

نوش جان.

بره اونجا که غم نره.

به جز غمِ و دغدغه ي امامش و کارهايي که روي زمين موندن و منتظرن يه مرد يه يا علي بگه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان نیکادل
16 مهر 91 14:13
نوش جانت خاله جون سارا جون کی قراره کله پاچه بدی به گل پسر؟
مینا مامی لیانا
16 مهر 91 14:24
به به جیگر خورون بوده پس .
جیگر شما رو ما بریم آقــــا


دُربون گل دختر شما...
مامان سونیا
17 مهر 91 15:06
کودک که بودیم هیچ کس روزمان را تبریک نگفت اما حالا من روز کودک را به تو که سادگی و صداقت و صفای وجودت همچون کودکان است تبریک میگویم
غزال مامان آرتین
17 مهر 91 20:02
سلام سارا جونی. خوبی؟ قربون پسر شکمو بشم من. سارا ببخشید جواب سوالت دیر شد ولی الان داشتم جواب میدادم ولی اگه میشه سوالاتو بپرس در مورد گربه تا دقیق جواب بدم! الان من دقیق نمیدونم بیشتر در چه موردی میخوای بدونی ! بیماری! خرافات! رابطه بچه و حیوان! مو! .......... مرسی دوست جونمممم
مامان گلی
18 مهر 91 11:17
به به جیگر خورون گل پسرت
زهرا مامان صدرا
18 مهر 91 16:52
قربون این پسر جیگر بشم که جیگرم میخوره نوش جونششش گوشت بشه به تنش
مامان نسرین
19 مهر 91 11:21
سارا یعنی واقعا به محمد سجاد جیگر دادی خورد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ البته نوش جونتون هااااااااااااااااااااا
اسمان مامان طاها
19 مهر 91 12:30
سلاممممممممممممممم بوس به جیگر پسر جیگر خورر ههههههههه سارا جونممممممممممم خوبی؟
حاج بابا
21 مهر 91 5:13
سلام به عزیز دلم از جوار حرم پیامبر مهربانی ها گل گل گل نثار راه رشد و تعالی شما
حاج بابا
21 مهر 91 5:36
نوش جانت بابایی...


بابايي جات خيلي خاليه...مامانم تنهاست بدون شما.
آسمان
22 مهر 91 17:52
نوش جونت گوشت بشه به تنت پسر گل