آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

براي باباي نفَسم...

1391/7/21 12:18
نویسنده : م.س و دوستان
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 208

بابااااااااااااااااااااااااااا

چون مي دونم مياي اينجا سر مي زني به من...

ميخام بگم که:

خيلي جات خاليه

خيلي دل من واسه ت تنگ شده...

وقتي که خيلي آواز نقولانه سر مي دم، مامان مي گه که: اين بچه دلش باباش رو  مي خواد...

داره بهونه مي گيره.

کلي از اين چند روزي که نبودي خاطره دارم از مراقبتهايي که مامانم از من کرده.

مامانم ميگه :

من  امانتم دستش تا شما بياي.

يه چيزي بگم بهت يواشکي بابايي:

مامانم خيلــــــــــــــــــــــــــي دلش برات تنگ شده.

الان نمي دونم چرا صورت ش رو از من برگردونده و داره چشماش رو پاک مي کنه.

فکر کنم مي خواد من نفهمم که...

بابا خوب به کارات برس

شما بهتري الگو براي مني.

دوستت دارم.

مامانم ميگه:

بابات مرد جنگه.

حتما امام زمان ازش راضيه...

و الان رهبرش ازش راضيه.

باباي يه مرد خداييه.

خدايا شکرت به خاطر بابا و مامان خوبم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا مامان صدرا
22 مهر 91 12:32
محمد سجاد خاله به مامانت بگو غصه نخوره بابایی زود میاد بگو اگه بابا نیست من که هستم مرد خونه خدا ایشالله بابایی رو برای تو ومامانه مهربونت نگه داره
راهی
22 مهر 91 15:17
محمد سجاد پارسال منم مثل تو بودم تازه بیشتر از این چون هم مامانم رفته بود هم بابام. جای بابایی ت خالی نباشه یه دفعه بابای آب (مامانت می دونه منظورم کیه) پارسال بهم گفت بچه ای که ولی اش می ره حج می دونستی که خدا ملائک بیشتری رو برای حفاظت اون موکل می کنه! بهم چسبید. تا وقتی که ولی ام بیاد، همه چیز خوب خوب خوب بود.
آسمان
22 مهر 91 17:58
ان شاء الله بسلامت برگرده بابای محمدسجاد میدونی چقدر اجر میبری؟ زنی که از فرزندش نگهداری کنه تا مردش به حج بره از ثواب حج ماجور میشه ایشالا
مامان نیکادل
28 مهر 91 22:31
انشالله به سلامتی از سفر برمیگردند با کلی سوغاتی مادی و معنوی و انشالله دفعه بعد سه نفری مشرف بشید