آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

انگشت...

1391/7/16 7:46
نویسنده : م.س و دوستان
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 205

سرش رو مي خارونه!

و شونه هاي من رو!

و پاهاي باباش رو!

با نوک تمام انگشت هاي دستش!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

256 روز است که درهاي آسمان بر من باز شده است.

اميدوارم از اين نعمت بهترين بهره را ببرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

محب
17 مهر 91 21:14
سلام محمد سجادم! عزیز دلم یادت باشه برای تک تک این کارهای قشنگت نیت نزدیک شدن به خدا را داشته باشی اون وقته که می تونی با انگشت های کوچکت ، کارهای بزرگی انجام بدی....
زهرا مامان صدرا
18 مهر 91 16:54
قربئن اون انگشتای کوچولو که قراره باهاشون کارای بزرگ انجام بده انشاله
ساره
19 مهر 91 14:56
من هم امیدوارم