آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

حکيم باشي کوچولو...

1391/6/21 9:41
نویسنده : م.س و دوستان
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 190

بچه ها در هاي حکمت هستند...

کتابهاي نگشوده.

اگر سوالي داشته باشيم، به آنها که نگاه کنيم سوالمان جواب داده مي شود.

مخصوصا سوالاي فطري و فطرت يابانه.

امتحان کنيد.

امتحانش نه تنها ضرر ندارد که نفع هم دارد.

من جواب گرفته ام.

بچه ها حکيم اند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مینا مامی لیانا
21 شهریور 91 22:14
تا وقتی که زبان باز نکردند هیچگاه نخواهم گفت کاش زبان داشتی بچه چون من احتیاج به آن ندارم . من میفهمم از نگاه کردن به تو. همه چیز را می فهمم.
مامان علی
22 شهریور 91 23:01
سلام بابا عرفا وشعرا وبزرگان اهل علم وادب جمعا" همتون دوستدارم با حکیمانتان
مامان نیکادل
27 شهریور 91 11:48
موافقم صد در صد