آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

غذا با طعم نور

1391/6/19 12:52
نویسنده : م.س و دوستان
582 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی ١٨٩

برایش هر روز روزی 3 وعده غذا درست می کنم:

صبحانه(مُرغانه): فرنی یا حریره بادوم

ظهرانه: انواع سوپ

عصرانه: انواع پوره


هر کدام را هم به نیت یکی از انبیاء و ائمه ی دوست داشتنی می پزم.

تا محبّت خوبان با گوشت، خون و تمامی رگ های محمدسجاد یکی شود.

بشود از خودشان.

همانهایی که عبد بودند و گوش به فرمان امام شان.

به به.

نوش جانت پسر جان.

بشود معرفت. بشود حُبّ. بشود تشخیص های زیبا.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وای از دست من! با این خیال پردازی هایم.

امید دارم که به حقیقت تبدیل شوند.

و می شوند.

اگر تو بخواهی ای یگانه ی بی همتا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان علی
20 شهریور 91 0:30
بارالها خیال های سارا را به وقعیت تبدیل بگردان
آمین


به حقيقت!
زهرا مامان صدرا
20 شهریور 91 12:39
نوش جون محمد سجاد خاله انشالله که زیر سایه همین انبیا بزرگ بشه معلومه که پسر ماهی میشه با این مامان خوب و مهربونی که داره
مامان نیکادل
20 شهریور 91 12:54
نوش جان گوارای وجود هم غذا هم نور غذا
مینا مامی لیانا
20 شهریور 91 16:47
غذا با طعم نور عجب چیزیه. خوش به حال آقا محمد سجاد جان که از این غذا میل میکنه اصلا هم خیال پردازی نیست و همه چیز همونطوری میشه که تو میخوای چون خدا اینطور میخواد.
اوینار
20 شهریور 91 21:13
بسم الله سلام خاله جان، محمد سجاد!لقمه لقمه نور نوش جانت ... سر خودت و خانواده ات سلامت باد! خاله جان من هنوز عکست با سربند رو ندیدم، حالا که مامان دستش تو اشپرخونه تو سوپ و ایناست، خودت برام بفرست.عزیزم!
مامان نسرین
21 شهریور 91 12:36
به به چه غذاهای خوشمزه ای نوش جونت گوشت بشه بچسبه به رونت مطمئن باش که همانگونه که میخواهی میشو سارا بانووووووووو انشاالله