آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

شيعه گي را جان بخشيد...

1391/6/22 12:45
نویسنده : م.س و دوستان
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 193

انقدر امام صادق جونم رو دوست دارم که نگو.

من کلا آدمايي رو که جونشون رو براي زنده موندنِ آدماي ديگه در طبق اخلاص مي ذارن خيلي دوست دارم.

امام صادق زنده کردن دين من رو.

امام صادق حيات دادند به 4000 هزار آدم.

امام صادق ساقي بودن براي تشنگان علم.

خدايا مرا تشنه ي امام صادق جونم قرار بده در اين حياتي که 6 ماه و 20 روز از آن گذشته است.

ممنونم که قرار است در اين دنيا، شيعه ي امام صادق بودن را تجربه کنم.

اين برايم کافي ست.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مینا مامی لیانا
25 شهریور 91 15:06
ای کاش همه مسلمون های دنیا شیعه بودند. من اینجا مسلمون های زیادی می بینم که واقعا از همه نظر مسلونن اما متاسفانه سنی هستند. جالبه که مردم غرب هم اسلام رو از دید اونها میبینند.