آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

مش محمدسجاد

1391/5/25 11:49
نویسنده : م.س و دوستان
538 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 171

برای اولین بار بابا و مامانم من را با خودشان بردند به شهرِ مهربانی ها...

شهری که وقتی در آن نفس می کشیدم انگار عطر سیب همه ی وجودم را در بر می گرفت.

خیلی عالی بود.

توی صحن های حرم روی فرش ها غلت می زدم.

از آب گوارای آنجا می نوشیدم(البته مامانم نمیذاشت زیاد بخورم انگشتش رو خیس می کرد و می کرد در دهانماز خود راضی)

مامان و بابام خیلی خوشحال بودن که من رو آوردن اینجا و چپ و راست از من عکس می گرفتند، فارغ از اینکه بدونن:

من قبلا با امام رضا دوست بودم.مژه یعنی قبل از اینکه بیام وارد دنیا بشم.

برای همه دوستام که باهم بدنیا اومدیم هم دعا کردم.

و همچنین همه اونایی که با هم بدنیا نیومدیم.

امیدوارم آثار این زیارت جمعی، جاودان بماند و توشه ی راهمان شود برای سفر آخرت.

الان من یک مَش محمدسجاد راستکی هستمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان علی
25 مرداد 91 13:27
زیارت قبول
اوینار
26 مرداد 91 3:08
بسم الله سلام زیارت قبول مَشتی! زیارت مامان و بابای مشتی هم قبول! ان شاالله رزق دائمتان باشد...
مینا مامی لیانا
26 مرداد 91 12:23
زیارت قبول داداشی خوبم. دعا کن من هم بتونم با مامان و بابای مهربونم بریم پیش امام رضا جونمون. مخصوصا مامانم که خیلی دلتنگشونه
مامان محمد امین
27 مرداد 91 17:11
قبول باشه مش محمد سجاد
مامان نیکادل
30 مرداد 91 18:24
به به چه سعادتی خوش به حال مش محمد سجاد التماس دعا خاله جون