آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

هم کیشانم در میانمار

1391/5/7 11:19
نویسنده : م.س و دوستان
406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 160

چند شبه برای مسلمان های میانمار و اتفاقی که داره براشون می یفته خواب به چشم ندارم!

پسر من انقدر راحت از اسلام حرف می زنه و از خدا می گه و از قرآنِ تمام نشدنی و پیامبر عزیزش و از ائمه ی مهربونش...

و اونجا، به جرم مسلمان بودن، در آتش سوزانده می شن یا مورد هجوم قرار می گیرند.1

یک ناراحتی بیشتر هم دارم، اونم اینکه انقدر عقبم.

یک کسی که خیلی بصیرت داره و آینده نگری ش و دلسوزیش در حدّ یک امامه، سال 70 در مورد این مسلمون ها حرف زده ولی من انقدر دیر دو زاری م میفته.2

خدایا

ما مسلمونیم

و مسلمان بر مسلمان حقوقی داره، که کمترین اون مهیا کردن وسیله و شرایط در آرامش زندگی کردنه.

ما درس می خونیم

کلاس می ریم

در هدفمان جدی هستیم

با بچه هایمان اصولی رفتار می کنیم

اسلام را در زندگی رعایت می کنیم

و ...

تمام این کارها را می کنیم تا هیچ مسلمانی در این عالم زیر یوق٣ ظالمان نباشد.

-حتی هیچ بشری-

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1. انقدر که عکس های کودکان و بزرگسالان این فاجعه وحشتناک است که از گذاشتن آن ها در وبلاگ محمدسجاد معذورم. اما می تونید در گوگل سرچ کنید و اخبارش رو دنبال.

2. سخنان رهبر انقلاب اسلامی در رمضان سال 1370 راجع به وضعیت مردم میانمار.

٣. به خاطر مامان نسرين اينجا مي نويسيم: يوغ قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نسرین
7 مرداد 91 11:08
ایشالله که آرامش و صلح در همه جا حکمفرما بشه تا هیچ بچه ای آسیب نبینههههههه

سارا جونم فکر کنم یوغ درسته البته ببخشیداااا


سلام جيگر
و من يوق شح نفسه فاولئك‏ هم المفلحون
البته به نظرم با غ قشنگ تر و تپل تره....

ميخاي اينجوريش کنم
مامان نسرین
8 مرداد 91 0:49
منصوره مامان ماهان
9 مرداد 91 3:33
قربون اون دل مهربونت برم که به فکر همه هستی
مامان نیکادل
10 مرداد 91 18:44
آخ گفتی که دلم خونه !!!