آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

لباس در حد احتیاج

1391/5/7 2:17
نویسنده : م.س و دوستان
706 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 159

به مامانم گفتم که برام لباس ذخیره نکنه...

هر چی دارم می پوشم...

هر چی هم کم داشتم بره برام از حراجی ها و ... بخره و وقتش رو واسه خرید کردن تلف نکنه!

اصلا من خیلی لباس نمی خوام...

همین چنتایی که دارم بسمه.

به مامانم گفتم:

این همه بچه ای که این همه لباس ندارن! من رووم نمیشه کمدم انقدر پر باشه!

مامانم به من قول داده که به حرفم گوش بده.

و هر وقت فکر کرد که لباس می خوام یا نه، حتما از خودم بپرسه.

دوستش دارم مامانم رو انقدر می فهمه.

http://radinghassemian.blogfa.com/
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

...
10 مرداد 91 4:17
اخه منم همین کار رو کردم و همه لباس های بچه اولم رو دادم رفت و برای دومی خیلی زورم میومد که برم دوباره بخرم و با خودم میگفتم ایکاش نگهشون میداشتم.نمی دونم شایدم شما درست بگید....!!!


خب نمي خاد که بديد بره...
به تناسب بخريد.
خوب هم بخريد.
بچه بايد اکرام بشه ...بايد تکريمش کرد... خوب پوشونده بشه...

زياد نخريد در حد اسراف نباشه.

خوب هاش رو هم نگه ميداريم واسه بعدي ها...
نه يکي نه دوتا ... چهارتااااا

...
10 مرداد 91 16:33
ماشاءالله به شما.چهار تا.علیییییییییییییییییییی.
....
10 مرداد 91 16:35
ممنونم که جواب دادید.آخه جو گیر شده بودم همه رو دادم رفت.به همین خاطر میگم خوباشو نگه دارید. لازمتون میشه.شما که میخواین 4 تا