آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

اولين سحري در دنيا

1391/4/31 4:25
نویسنده : م.س و دوستان
334 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 158

در اين صد و چهل و خورده اي روز،​ تا به حال نشده بود که نصف شب بيدار بشه و سر حال

باشه و آقون بگه و حرف بزنه و بخنده...


امروز ساعت 3 و ربع بيدار شده و بازي مي کنه!

اولين سحريِ زندگي ش رو در اولين ماه رمضان دنياش داره تجربه مي کنه...

خدايا اولين ها هميشه مقدس هستند و به يادماندني...

خدايا ما را با اولين ها و آخرين ها از دوستان و مومنانت محشور و مأجور کن1...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1. سوره مبارکه واقعه(سابقون السابقون و اصحاب يمين)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابايي
31 تیر 91 5:07
قبول باشد



سلاااااااااام باباييييي...

آهاااااي!
ايشون بابايي جون من هستند نقطه
مامان علی
31 تیر 91 16:34
رمضانتون مبارک در دعای سحرگاه مارو فراموش نکنید
مامان بچه مستور
3 مرداد 91 12:11
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمییییییییییییییییییییییییییییییین
مینا مامی لیانا
3 مرداد 91 19:05
الهی آمین. ما رو هم دعا کنید لطفا
سپیده
4 مرداد 91 13:59
5 ماهگی محمد سجاد مبارک باشه سارا جون
غزال
6 مرداد 91 11:32
الهی من قربون این گل پسر بشم با این کاراش. سارایی کجایی خواهههههههههر! دلم تنگ شد برات. کم پیدا شدی. هر جا هستی خوش و خرمم و شاد باشی با جیگرت بوووووووووووووووووووووس