آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

له شدگی!

1391/4/18 0:00
نویسنده : م.س و دوستان
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 146

به بعضی از خاله هام:

به خدا من بغل مامانم راحت ترم.

به جون خودم نمی خوام بیا م بغلتون.

باور کنید که وقتی در یک ساعت چند نفر لپم رو میکشن خیلی دردم می گیره.

خوشتون میاد، همه ش یکی فشارتون بده و هی ماچتون کنه.

یا آب بریزه رو سرتون به بهونه اینکه خنک شید؟!

آخه مگه من چقد سن دارم که هی میخواین از این دست به اون دست بدید منو؟!

خاله هااااااااااااا

من فقط 4 ماهمه!

دوست دارم آرام باشم بغل یه نفر بعد اگر مامانم خسته شد منو بده بغل کسی که بهش مطمئنه که منو بالا-پایین نمی کنه و نگران زمین خوردن من نیست!

آهاااااااااااااااااا

منم آدمم میخام راحت باشم!

تازشم؛

بابام به مامانم گفته اگر میخواید من رو بدی به کسی که هی از این دست به اون دست بشم، بشین خونه و هیچ جا نرو.

بابااااااااااااا دوستت دارمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان علی
18 تیر 91 0:35
سارا جون سلام
این حرف همه بچه هاست
من که هر کسی لپ علی رو میکشه سرعی لپ خودشو میگیرم میکشم می گم هزار ماشاالله چه بانمکی هههههههههه
اون موقعه هست که خودش ...........ههههههههههههه


ههههههههههههههه
باریک الله به این تدبیر
با مزه بود.
غزال
18 تیر 91 10:46
ای قربووووووووووونت بشم خاله! کی پسرمون و اذیت کرده!!!!! زود دندون در بیار و گازشون بگیر!!! بووووووووس
سارایی سلاااااااااااام عزیزم. دلم کلی تنگ شده بود برات. پستاتو تو کلوپ خوندم . ما واکسن زنون داشتیم و آرتین مثل دوماهگی خیلی اذیت شد ولی خداروشکر امروز خوبه دیگه. دوستتون داریم. بووووووووس بوسی

سلام خاله
گریههههههههههه جییییییییییغ
.
منم دلم تنگ شده واسه ت
مامان نیکادل
18 تیر 91 12:36
آی گفتی سارا جون
بعضیا که میخوان با لبای رژ لبی این طفلیا رو بوس کنن آخه یکی نیست بگه بابا اینا پر سرب هستن به لپ بچه رحم کنید


وااااااااااااااااااااای رژ لب!!!!!
واه واه
مامان هستی
18 تیر 91 17:06
دقیییییییییییقااااااا سارا جون ای گفتی مامان نیکادل
مامان نسرین
18 تیر 91 22:36
سارا سخن از زبان ما میگوییییییییی
ساره
20 تیر 91 15:34
واقعا زبان حال بچه ی ماست!!!!!!! چه کنیم؟!؟!؟؟!؟؟