آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

حمام در 130 روزگي

1391/4/13 0:32
نویسنده : م.س و دوستان
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 144

مدتيه که وقتي تو وانش مي شينه ديگه نمي خواد دستم رو زير گردنش بگيرم

محکم مي گيره خودش رو و سرش هم به سمت آب سر نمي خوره....

اين دفعه اما ديگه نوبر بود؛

پايي تکون مي داد تو آب وانش که پاشيده مي شد به سر و صورت من.

خيلي در ذوقم با اين همه توانايي که داره پيدا مي کنه.

خدايا توان هاش رو فقط و فقط در راه خودت صرف کنه به برکت صلواتي بر محمد و ال محمد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرینا موفرفری
13 تیر 91 1:02
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php تا پایان رای گیری فقط 1 روز مونده ، پس زمان رو از دست ندین و به آرینا با کد 260 رای بدهید.
خانم معلم
13 تیر 91 14:06
مامان سارا
14 تیر 91 10:16
سلام عزیزم.الهی امین گلم.برای سارای منم دعا کنید تازردیش خوب بشه.به وب ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
بابا سعید
15 تیر 91 0:03
سلام.
چشم بهم بزنی باید بریم براش خواستگاری و اونوقت زمانی میاد که پاهاش را به زمین می زنه که یالا یالا من زن می خوام یالا.


به به
سلام بابایی
شما بگیر واسه من...
هر چی بود من میگم چشم
ههههههه
مامان نیکادل
16 تیر 91 1:04
اللهم صل علی محمد و ال محمد انشالله دوست خوبم دیدن بزرگ شدن این نی نی کوچولوها مثل متولد شدن دوباره است خدایا شکر...