آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

تولد عزیزترینم

1391/4/3 1:22
نویسنده : م.س و دوستان
465 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 139

شب تولد کسیه که محبتش رو مامانم توی دل من کاشه؛

هر شیری که بهم داده، مزه و بوش رو داشته.

الهی که فدات بشم امام حسینِ خوبم؛

2 ماه دیگه، 6 ماهمه، به امیدش می خوابم.

تا که با بابایم بریم به هیاتِ اصغرت؛

اونجا به سینه بکوبیم، برا غم اکبرت.

من دوست دارم تو راهتون پا بذارم، امامم؛

منم بشم یار مهدی، آن صاحبِ زمانم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اگر اولش نامیزونه واسه خاطر اینه که نیتم متن نوشتن بود و تفضل کردن شعر کودک شد.

اعیاد شعبانیه تون مبارک.

دست خالی نیاید بیرون از این عیدها ها....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نیکادل
4 تیر 91 12:44
ای جونم با این شعر گفتنت
انشالله امام حسین یاور هممون
بووووس واسه پسر گلت

ای ول...
سلاله
4 تیر 91 14:23
من غم و مهر حسین با شیر از مادر گرفتم...
روز اول کامدم دستور تا آخر گرفتم....

اعیاد بر شما و قهرمان شکست ناپذیرتون مبارک

همچنین
خوش آمدید
مامان علی
4 تیر 91 20:09
سلام عزیزم خوبی گل پسرت خوبه
اعیاد شما هم خجسته باد
سارا جون شاعر می گردد
هههههههههه

سلاااام
خوبی؟
دوستت میداریم