آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

من اومدم...

1391/3/30 11:41
نویسنده : م.س و دوستان
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي١

من بالاخره اومدم.

اومدم به عالم ماده!

انقدر خوشحالم که حد نداره.

حدود 7 ماهه ديگه ميخام وارد دنيا بشم؛

من «دنيا رو خيلي دوست» دارم،

آخه:

« دنيا براي انسان نه فقط به عنوان محل عبور بلكه به عنوان محلي براي شكوفايي استعدادها و تعيين كننده چگونگي حضور در سراي جاويدست.»

خدا را شکر مي کنم که وارد اين قسمت از عالم شدم.

هورااااااااااااااا.

من کلي کار دارم که بايد انجام بدم.

بعدا شما رو با کارهام آشنا مي کنم.

ساکت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علی
14 مرداد 90 21:54
خوش اومدی.ایشاالله زود 7 ماه دیگه بشه و عکستو ببینیم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
متشکرم
دعام کنيد که به درد بخور باشم واسه امامم...
بچه مستور
1 آبان 90 22:23
سلام.
من که به دنیا بیام مطمئنم با هم دوستای خوبی می شیم

واااااااااااای الهی فداش شم
جیگر منه اون بچه مسطور
ایضا مامان مسطور
آره منم مطمئنم
امید ما به نسل بعدی است که تا چند صباحی دیگر قدم در این عالم می گذارند