آقا محمد سجادآقا محمد سجاد، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

قهرمان شکست ناپذير...

من محمدسجاد مکرمی هستم... یک قهرمان شکست ناپذیر...

تولد آقای سجادها

1391/4/5 15:13
نویسنده : م.س و دوستان
292 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگي 140

به قدری احسای پر بودن می کنم از اینکه اسم پسر جان مان هم نام حضرت سید الساجدین است که حدّ و حساب نداره.

خدا را شکر که به ما عنایت کرد تا اسمی با این صاحبِ پر عظمت برای فرزندمان انتخاب کنیم.

انسان اگر غایت حق داشته باشد و در مسیر آن گام بردارد همیشه در سعادت است.

خدایا!

غایت فرزند مارا سرسپاری به کوی اهل بیتعلیهم السلام قرار بده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان علی
5 تیر 91 13:18
خدای دل همه مادران وفرزندانشان را به نور اهلبیت منور گردان واین دوست عزیزم وپسراش را از محبین درجه اول خود قرار بده .امین

عجب دعايي کردي ننه علي!
واقعا من رو مديون کردي به خودت.
الهي آميييييييييييييين
مامان نیکادل
5 تیر 91 23:36
به به عجب روز مبارکیه امروز راستی خاله سارا
میدونی جد مامانم هم امام سجاد (ع) هست؟؟؟ (نیکادل)



به به
دست ما رو هم بگيريد...
اوینار
6 تیر 91 21:28
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
در انتظار مهدیار
9 تیر 91 12:34
اخی عزیزم.خود امام سجاد حفظش کنه.من دلم می خواد نی نی تون را ببینم...